Håkan Fröling - En myra i cyberrymden

- Det du inte gör idag kan du göra imorgon, men du har en dag mindre att göra det på -

Kan man inte ta med den röda knappen från BB hem?

Publicerad 2006-01-30 23:23:53 i Personligt

Äntligen är hela familjen hemma, mamma, son och jag. När vi åkte från BB ville vi gärna ta med barnmorskan, men hon ville åka hem till sig. Då föreslog jag att vi kan ta med oss dosan med den röda knappen som det står 'signal' på. Den har varit otroligt praktisk, bara att trycka på och personalen var på plats under minuten och hjälpte till med allahanda frågor. Men det gick inte det heller. Dock går det att ringa till dem dygnet runt och det var bra nog. Allt går jättebra och det är skönt, nästan så att man går och väntar att någonting ska bli problematiskt snart, för det lär det bli nån gång innan 20 års ålder.

Vi har varit och hälsa på mina föräldrar och svärföräldrar hos mina föräldrar. Mor och far bjöd på helt undebart god mat. Mor och far och svärföräldrar hadde med sig supermycket kläder som vi är tacksamma för. Det är roligt att se Marcus sprida glädje till hans far- och morföräldar. Hoppas att de inte har någonting emot att jag har lagt upp några bilder på dem. 

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2006-01-31 15:15:07

Skönt att ni alla är hemma. Gissar att det är många som vill komma och hälsa på. Jag och Karolin är inget undantag. Så säg till när ni är redo för besök.

Postat av: Herr K

Publicerad 2006-02-01 08:40:09

Jättefina bilder!

Postat av: Helena L

Publicerad 2006-02-02 07:34:09

Så fin han är. Man blir alderles glad av att se honom (och er andra också). Jag hoppas att vi får träffa honom (och er) snart. Kramar till er alla!

Postat av: Farfar

Publicerad 2006-02-02 11:32:12

Den Röda knappen har vidarekopplats till Farmor och Farfar tillika parallellkopplats till Mormor och Morfar.
Ang marre som fredsskapare och mentor.
Farfar kommer att bli en av Markus mentorer,han skall vara en av hans rådgivare,dels till att förstå och kunna utföra många praktiska saker. En ledstjärna är "Att förstå vad den andre vill,och se till att så sker, det kallar jag för kärlek. Det finns många stjärnor på vårt himlavalv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Håkan Froling

En man som gillar livet och ser nyfiket på omvärlden.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela