Håkan Fröling - En myra i cyberrymden

- Det du inte gör idag kan du göra imorgon, men du har en dag mindre att göra det på -

Flyttstädning och diverse annat

Publicerad 2006-03-27 00:19:00 i Personligt

Äntligen har vi flyttstädat. Mycket tack vare mina föräldrar blev vi klara idag. Om ni läser detta vill jag ger er ett stort tack. Det är jätteskönt att få detta överstökat. Det är inte roligt att städa något som vi aldrig mer kommer att se. Vi hoppas dock att det är till glädje till den nya ägaren. Marcus var med till sitt spädbarndomshem och hjälpte till på sitt sätt genom att ligga ner och se söt ut och jollra ibland. 

Jag var på jujutsuträningsläger i helgen som var mycket givande. Vår soke Hans Greger (stilchef för Jujustu Sverige) kom till Västerås och höll  5 träningspass på lördagen. Alla passen handlade om grundtekniker. Det är intressant att man kan lärara sig så mycket mer om 6 grundtekniker som jag har tränat i 3 år. Jag antar att det inte utan anledning att det ta tid att gradera till svart bälte.

I veckan var Marcus moster Marianne på besök (undrar om det är sunt att se världen ur Marcus perspektiv) vilket var roligt. Dock var jag något trött och inte supersocial, men det tror jag att Marianne kan stå ut med.  

Marianne
Marianne och Marcus visar solt upp sina FSM t-shirts.

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2006-03-30 12:48:15

Du lagade ju jättegod vegmat och initierade bra filmval, så jag klagar inte. Och så fick jag leka med Marcus...

Postat av: Lena Kronberg

Publicerad 2006-04-01 17:18:34

Vilka supersöta småpluttar, Marcus och Marianne. Oj, hoppsan Marianne har visst blivit vuxen... Och Elisabet också. Ja, ja, för mig är kommer de alltid att vara småkusinerna.
Och det kommer ni att upptäcka, att Marcus kommer alltid att vara eran lilla bebis... ;-)

Längtar efter att få se och hålla honom.
Blir kanske i vår, vill se Nationalmuseets utställning om skapande par. Men det beror förstås på om ni tar er till Stlm, vid tiden för mitt ev. Stlms.besök.
Tar jag bilen så är väl inte Västerås en sån jätteomväg, men med tåg blir det det...

Postat av: Håkan Fröling

Publicerad 2006-04-05 10:12:31

Vi löser det på någe vis. Hojta till när det är. Vi kan komma till sthlm om det blir körigt för er att komma till v-ås.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Håkan Froling

En man som gillar livet och ser nyfiket på omvärlden.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela