Håkan Fröling - En myra i cyberrymden

- Det du inte gör idag kan du göra imorgon, men du har en dag mindre att göra det på -

En glad kille

Publicerad 2006-05-17 00:33:24 i Personligt

Supprise.. Jag växer och blir stor, snart som Pappa, ett par decenier till så är jag ikapp! Inte tror ni att jag kommer vara så här liten för alltid. Pappa säger att han ska ge mig antiväxthormoner så att jag förblir liten, men de får han inte, för jag vill oxå bli stor. Jag kan vända mig åt ena hållet och håller på att träna åt det andra, men det är inte så lätt, ge mig ett par veckor till så fixar jag det.

En glad kille
Marcus fundrar vad det är för pryl som Pappa fipplar med, en kamera.

Kommentarer

Postat av: LenaK

Publicerad 2006-05-18 16:58:48

Oj, Marcus har visst blivit större än eran spis! De växer verkligen fort i början de där rackarna!
Ses snart, hoppas jag.

Postat av: Marianne

Publicerad 2006-05-18 21:51:55

Han tittar längtande på moster... Vi ses om några veckor sötplutten!

Postat av: LenaK

Publicerad 2006-05-19 18:35:01

KOm att tänka på Lians diskussion med äktenskapsrabiaterna, eller vad de nu kallade sig. Ringkramarna? "Vi är så normala och andra så onormala föreningen"?

Här är en länk som Lian kanske skulle gilla:
http://www.unmarried.org/?

Tipsa äktenskapskramarna också... ;-)

Postat av: Håkan Fröling

Publicerad 2006-06-29 01:05:26

Underbar länk. Jag har inte ens tänkt tanken att leta efter liknande sidor, vad säger det om hur indoktrinerad man är?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Håkan Froling

En man som gillar livet och ser nyfiket på omvärlden.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela