Håkan Fröling - En myra i cyberrymden

- Det du inte gör idag kan du göra imorgon, men du har en dag mindre att göra det på -

Dags för pappaledighet

Publicerad 2008-02-28 16:00:39 i Personligt

Nu har jag en dag kvar på mitt jobb innan jag ska vara pappaledig i ett halvår. Det är inte med helt odelade känslor som jag kommer att vara hemma.  Jag tycker att det ska blir superroligt att vara hemma med Marcus och Rebecca. Det kommer sannolikt inte bli så mycket tid över  till att göra så mycket annat och jag är en man som har alldeles för många projekt som jag brinner för. Min plan är att ge mig några veckor att komma in i vardagen sen ska jag revidera vilka projekt som jag eventuellt kan tänka mig hinna med. Idén är dock att det är barnen jag ska ta mig tid till i första hand och om det blir någon tid över... så får vi se vad det blir av då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Håkan Froling

En man som gillar livet och ser nyfiket på omvärlden.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela