Håkan Fröling - En myra i cyberrymden

- Det du inte gör idag kan du göra imorgon, men du har en dag mindre att göra det på -

Galet mycket!

Publicerad 2011-03-01 23:28:04 i Personligt

Det finns så fantasktikt mycket roligt att fördjupa sig i. Jag har minst 10 böcker som jag vill beställa på rak arm, men jag ser inte att det är någon mening då jag har ett antal redan hemma som jag inte har läst. Lösningen är helt enkelt att öka lästempot! En lösning till är att prioritera bort annat, fast det vill jag inte heller. Sova mindre får det bli.

Kommentarer

Postat av: Moggen

Publicerad 2011-03-06 21:28:47

Känner igen det där... :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Håkan Froling

En man som gillar livet och ser nyfiket på omvärlden.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela