Håkan Fröling - En myra i cyberrymden

- Det du inte gör idag kan du göra imorgon, men du har en dag mindre att göra det på -

Marcus / Alexander / Lucas

Publicerad 2006-01-26 00:12:45 i Personligt

Pojken / grabben är det nuvarande namnet på vår son. Det går inte längre med arbetsnamnet fisken, han är inte en fisk utan en människa. Vi är ense om att innan han lämnar BB ska vi komma överens om ett namn. Vi båda tycker att Marcus och Alexander är namn som kan passa samt att jag även börjar fatta tycke för namnet Lucas. Mitt beslut lutar mot Marcus och Lian mot Alexander. Hon främst för att hon har funderat på det namnet en längre tid. Mitt dilemma med namnet Alexander är att jag kommer antagligen inte kalla honom för Alexander, mer sannolikt blir det Sander eller Alex. Frågan blir då om jag tycker att dessa är namn kan passa vår son?

Marcus / Alexander / Lucas
Marcus / Alexander / Lucas



Kommentarer

Postat av: jonas w

Publicerad 2006-01-26 12:11:38

grattis till er båda.... o lycka till med hela familjen... ;)

/jonas w

Postat av: Johan

Publicerad 2006-01-27 11:36:10

Såg att min fru redan varit inne och gratulerat. Nu passar jag på att göra detsamma. Stort grattis och skönt att det gick bra trots operation.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Håkan Froling

En man som gillar livet och ser nyfiket på omvärlden.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela