Håkan Fröling - En myra i cyberrymden

- Det du inte gör idag kan du göra imorgon, men du har en dag mindre att göra det på -

Sommaren är annalkande.

Publicerad 2006-05-09 00:13:12 i Personligt

Äntligen är värmen kommen. Genast börjas det klaga på hur varmt det är. Var finns parasollet? Är det ok att dra ner rullgardinen så att solen inte glänser i skärmen. Trots detta så är det glädjande att se naturen grönska sprider sig, se hur ens bleka hy bländar omgivningen och sakta tar färg. Vad trevligt det är att se alla grannar komma ut och påta i sina trädgårdar. Alla mänsiskor som tar fram grillen och äter kvällsmålet med familj och vänner. Så mycket glädje vår sol kan skänka oss. Vist orkar man lite extra när solen tittar fram. Det bästa med allt är att jag är delvis pappaledig och kan få njuta av detta vakra väder med Marcus. 

Marcus är numera riktigt knubbig vilket han ska vara. Han går numera gå under namnet tjockis. Det gillas dock inte av Lian. Men hon kallar o andra sidan honom för fislort. Han kommer inte få det lätt. Jag har lovata mig själv att lägga upp nya bilder, har dock inte hunnit med, det får bli under veckan.

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2006-05-10 17:06:06

Stackars Marcus måste ju vara alldeles förvirrad. Varför är det så varmt för? Det har det aldrig varit förut. Och vad är det här konstiga gröna som är där det förut var vitt och fint? Och varför får jag inte ha min fina overall längre? Och var är världens bästa moster, varför finns hon bara i telefonluren? Och hur får hon plats där? Hallå, vad är det som händer med världen?

Postat av: Håkan Fröling

Publicerad 2006-05-16 23:43:45

Det är inte lätt att vara liten... Men en punkt går att lösa, moster får komma hit.

Postat av: Lian

Publicerad 2006-05-17 12:17:33

Måste försvara mig med att jag även kallar Marcus för älsklingshjärta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Håkan Froling

En man som gillar livet och ser nyfiket på omvärlden.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela